Srbija voz raspisao je nagradni konkurs za ime i vizuelno-grafičko rešenje Stadlerovog brzog voza KISS 200.

Foto: Print screen / YouTube / Portal Univerzum HD)/ekapija
Cilj je, kako se navodi, dobijanje jedinstvenog vizuelnog identiteta brzih vozova koji će saobraćati brzim prugama u Srbiji.
– Izgradnja nove pruge i puštanje prvog brzog voza u Srbiji na relaciji Beograd – Novi Sad, predstavlja veliku revoluciju u železničkom saobraćaju i najdirektnije povezuje Srbiju sa Evropom, s obzirom da će u naredne dve godine brzi vozovi voziti do Budimpešte, a u budućnosti i na drugim pravcima u Srbiji. Po uzoru na ostale železnice u Evropi, potrebno je razviti nov brend koji komunicira brzinu, savremenost, komfor, u skadu sa svim karaketistikama ovih vozova – navodi se u konkursnoj dokumentaciji.
Logo i ime treba da ilustruju vrednosti brzih vozova: brzina, jedinstvenost, originalnost i savremenost, ime mora biti integrisano u logotip, a preporučuje se se korišćenje nacionalnih boja Srbije.