Približiti svoje poslovanje većem broju ljudi i proširiti broj potencijalnih kupaca cilj je svakog preduzetnika, stoga bi trebalo da uzmete u obzir sve mogućnosti koje vam YouTube nudi.

Za sve one koji su još skeptični, izdvojeno je nekoliko zanimljivih činjenica sa analitičke stranice Brandwatch.

  • Svakog dana na YouTube-u pregleda se gotovo 5 milijardi videa.
  • U 2014. godini čak četiri od Top 10 videa bili su oglasi.
  • Najgledaniji video zapisi brendova u proseku traju između 31 i 60 sekundi.
  • Pretraga „how to“ videa svake godine raste za 70%.
  • U SAD 9% malih preduzeća koristi YouTube.

Osim toga, ovu platformu ne koriste više samo mlađe generacije. Najviše korisnika, njih 26%, staro je između 35 i 44 godine, dok je 16% onih u dobi od 45 do 54 godine. Zbog toga je YouTube odličan kanal za doseg svih dobnih skupina. Uz to, više od polovine pregleda na ovoj platformi dolazi sa mobilnih uređaja, pa samo putem mobilnih telefona YouTube doseže do više korisnika u dobi od 18 do 49 godina nego bilo koja televizijska mreža, prenosi Ladiesin.ba.

Daj da bi dobio

Više od 128 miliona ljudi u SAD-u i više od 800 miliona u ostatku sveta poseti YouTube najmanje jednom mesečno, a te brojke pokazuju da je video zaista postao kralj sadržaja koji će još dugo biti na tronu. Upravo zbog tako velikog dosega i lake dostupnosti sve se više poduzetnika, ali i korporacija, okreće ovom kanalu kako bi svoje poslovanje, znanje i iskustva podelili s korisnicima.

Iako se čini jednostavnije samo oglašavati na ovoj platformi, otvaranje vlastitog kanala je ono što se traži. Naime, deljenjem zabavnog, informativnog i korisnog sadržaja privući ćete više korisnika nego običnim oglasom. Bilo da se bavite proizvodnjom prirodne kozmetike ili imate vlastitu poslastičarnicu, otvorite kanal na YouTubeu i podelite svoje znanje s YouTube zajednicom.

Pokažite kako se koristi neki proizvod za negu kože, ili koji je najbolji za pojedini tip kože. Napravite zabavne video-tutorijale kako, naprimer, napraviti savršenu čokoladnu glazuru. Koliko puta vam se dogodilo da vam biskvit nije uspeo pa, kako ga ne biste bacili, napravili ste od njega biskvitne kuglice? Podijelite takve trikove na svom kanalu i doprećete do novih potencijalnih kupaca u regiji, pa i šire.

Kao što je ranije navedeno, pretraga „how to“ videa svake godine raste za 70%, pa ako znate brzo i jednostavno da vežete kravatu, da ispečete savršene palačinke ili pak imate nekoliko trikova za besprekorno složenu odeću, snimite to i objavite na svom kanalu. Uz takav ćete sadržaj brzo videti kako se broj vaših pratitelja i potencijalnih kupaca povećava. Naime, kada ljudima date nešto besplatno, u njima se javlja potreba da nešto učine zauzvrat, pa je velika mogućnost da će zauzvrat kupiti vaš proizvod.

Napravite svoj kanal destinacijom za korisnike

Odlučite li napraviti svoj YouTube kanal, a svakako bi trebalo, pobrinite se da se on ne sastoji samo od nabacanih videa bez početka i kraja. Uložite malo truda i iskoristite kanal da ispričate svoju priču, kako ste se počeli baviti time što radite, kako je nastao vaš brend. Omogućite korisnicima da na vašem kanalu, uz video sadržaje, pronađu zanimljive informacije i fotografije. Uložite malo truda u svoj kanal i tretirajte ga kao svoju veb stranicu. Tako ćete korisnicima pružiti kvalitetan i raznovrstan sadržaj koji će ih podstaknuti da zaista posete i vašu stranicu, preneo je portal Ladiesin.ba.

Autor: eKapija