Pemont pruge Požarevac – Majdanpek, u dužini od 90 kilometara, počeo je pre tri nedelje u železničkoj stanici Požarevac, a rok za završetak je 180 dana.

Foto: Infrastruktura železnice Srbije

Radove izvodi “Infrastruktura železnice Srbije“, a njima će biti obuhvaćena: zamena šina, pragova i tucanika, zamena kolosečne rešetke, mašinsko rešetanje i regulisanje koloseka. Tokom remonta maksimalno će se koristiti materijali preostali prilikom remonta pruge sa koridora. Za materijal koji nedostaje sredstva će biti obezbeđena prodajom starog gvožđa.

Foto: Infrastruktura železnice Srbije

Nakon završetka radova vreme putovanja vozova sa sadašnja 4 sata, skratiće se na 75 minuta, dok će opterećenje pruge biti povećano sa 16 na 22,5 tone po osovini.

Pruga Požarevac – Majdanpek povezuje se sa Koridorom 10 u stanici Mala Krsna i od izuzetnog je značaja za privredu ovog dela Srbije. Za ovaj železnički pravac vezani su značajni privredni sistemi: Luka Prahovo, RTB Bor, rudnici Majdanpek, Kaona i Kostolac, Stig i železara Smederevo.

Izvor: Železnice Srbije