Facebook će „pogurati“ grupe u središte pažnje na naslovnoj strani svoje aplikacije, istovremeno uvodeći nove alate koji pomažu da se „priguši“ neprikladan sadržaj, piše CNN.

Pixabay

Grupe su se pojavile kao ključni izvor angažovanja ljudi i osnovni deo platforme. Ali, takođe su se našle na udaru kritika zbog podsticanja polarizacije i ekstremizma, kao i zbog dezinformacija koje se šire putem njih.

Više od polovine Fejsbukovih globalnih korisnika članovi su pet ili više aktivnih grupa i više od 1,8 milijardi ljudi se svakog meseca povezuje putem grupa, navodi ovaj tehnološki gigant.

Na Fejsbukovoj godišnjoj konferenciji za administratore grupa koja je održana u četvrtak, kompanija je iznela nekoliko planova ažuriranja platforme, uključujući promene koje će ljudima olakšati pronalaženje novih grupa i sadržaja iz grupa.

Kompanija u narednim mesecima planira da stavi još veći fokus na grupe, tako što će započeti testiranje načina da veći broj ljudi otkrije javne grupe na svom njuzfidu (News Feed) ili čak van Fejsbuka dok pretražuju internet.

Fejsbuk nije rekao da li će se preporučivati političke objave iz javnih grupa, ali bi navedene teme uključivale zabavu, životni stil, sport, vesti i praznike.

U međuvremenu, na kartici „Grupe“ korisnici će sada videti preporučeni sadržaj javnih grupa kojima ne pripadaju, na osnovu popularnosti i njihovih interesovanja.

Do sada je Fejsbuk prikazivao samo objave iz grupa čiji ste član i predlagao grupe koje bi vas interesovale.

Autor: CNN