Прошле године у Србији је погинуло 65 бициклиста.

Више од половине бициклиста који су страдали у саобраћају погинуло је у вечерњим и ноћним сатима, у највећем броју случајева на неосветљеном делу пута.

Установљено је да, поред тога што у тренутку удеса нису имали исправна светла на бициклу, нису имали ни никакав рефлектујући материјал који би омогућио да их возачи уоче на време. Закон прописује најмање једно бело светло напред, а једно црвено светло позади.

Анализе удеса у којима су страдали бициклисти показују да се две трећине саобраћајних незгода догодило у насељима, а трећина на путевима ван насеља. Деца су, у сваком случају, најугроженија, због чега се возачима препоручује да стриктно поштују ограничења брзине.

У готово половини случајева, бициклисти су својим понашањем допринели настанку саобраћајног удеса.