Svi kupci Elektroprivrede Srbije na garantovanom snabdevanju uskoro će moći da dobiju informacije i upute prigovore preko jedinstvenog kol centra, čiji početak rada se priprema, najavio je vršilac dužnosti direktora JP EPS Milorad Grčić.

Ilustracija/Pixabay

„Cilj nam je da kupcima pokažemo da brinemo o njima i da u direktnom kontaktu saznamo šta može da se popravi da bi čitav sistem bolje funkcionisao. Veoma nam je važno da kol centar bude uspešan, jer će se to vrlo brzo videti i u poslovnim rezultatima najveće kompanije u Srbiji. Mere uspeha biće i smanjenje broja poziva sa prigovorima“, rekao je Grčić u razgovoru sa budućim operaterima kol centra.

Operateri su u kol centar raspoređeni iz drugih delova EPS-a i trenutno se obučavaju za početak rada na novoj dužnosti.

Grčić je rekao da EPS želi da pruži još bolju uslugu i istakao da je najveći broj kupaca odgovoran i redovno izmiruje obaveze što se vidi i u povećanju procenta naplate na oko 98%.

„Imaćemo jedan broj za celu Srbiju. Svaki zahtev odmah će biti evidentiran na jedinstvenom portalu i odmah raspoređen na rešavanje, bilo da se radi o pitanju iz Babušnice ili Bačke Palanke. Želimo da se zahtev brzo obradi, reši i da kupci u što kraćem roku dobiju obaveštenje o ishodu“, rekao je Grčić.

Da bi se to osiguralo podrška radu kol centra biće i oko 500 zaposlenih u sistemu EPS-a u svim delovima Srbije, koji se već bave rešavanjem zahteva korisnika.

Dobrim radom kol centra štedi se i vreme EPS-ovih kupaca, jer se smanjuje potreba da lično dolaze na šaltere.

Planirano je da kol centar bude građanima na raspolaganju svakog radnog dana od sedam do 19 sati i subotom od 7 do 15 sati.

Poziv će biti besplatan za oko 3,5 miliona EPS-ovih korisnika iz svih delova Srbije. Broj telefona biće objavljen naknadno, kada kol centar počne da radi.

Za kol centar je nabavljena najmodernija oprema i opremljene su prostorije u kojima će raditi operateri. U toku je i priprema za nadogradnju kol centra novim uslugama.

Plan je da se kroz jedinstven portal uvedu digitalni servisi i da se pokrene mobilna aplikacija za korisnike. Čitav ovaj servis, korisničke usluge izdiže na viši nivo, efikasniji i tehnološki napredniji, saopštio je EPS.

Autor: eKapija