Друштвена мрежа Твитер планира да уведе претплатничку услугу за креаторе садржаја, а разматра и функцију давања напојнице на својој платформи, у покушају да удвостручи годишњи приход и убрза раст нових корисника, пише Вол стрит журнал.

Pixaby

Компанија за друштвене медије у четвртак је рекла да ц́е претплатна иницијатива под називом „Супер Фоллоwс“ пружити људима прилику да зарађују за свој садржај.

Твитер очекује да ц́е се нова функција свидети такозваним инфлуенсерима са великим бројем следбеника на интернету и планира да је покрене ове године.

Технолошки гигант још увек није рекао када ће имплементирати функцију напојница и како ће то функционисати, а поред тога нису открили ни колики проценат би узимали од претплата.

Твитер је открио нове пословне моделе на мрежном догађају за аналитичаре и рекао да су они део ширег циља компаније да до 2023. досегне најмање 7,5 милијарди долара прихода или више, у односу на 3,7 милијарди долара колико је остварио прошле године.

Компанија предвиђа да ц́е њихова дневна база корисника порасти на најмање 315 милиона до краја 2023. године, или око 20 одсто на годишњем нивоу.

Прелазак на модел претплате могао би да буде начин да се Твитер мање ослања на оглашавање, које је чинило 86 одсто укупног прихода компаније у 2020. години.

Акције Твитера порасле су за пет одсто у четвртак, након најаве нових сервиса.

Извор: novaekonomija.rs