Galerija naivne umetnosti iz Kovačice dobila je priznanje „Etno brend Srbije“ za 2019. godinu, kao korporativni brend u oblasti kulture i umetnosti. To je samo jedna od mnogobrojnih nagrada, koja potvrđuje koliki je značaj te ustanove i slikara koji sa njom sarađuju, pre svega u negovanju slovačke kulturne baštine.

Foto: panacomp.net

 

Ustanova koja postoji od 1986. godine, dobila je mnogobrojna priznanja za svoj rad, među kojima je i orden Karađorđeve zvezde prvog stepena, a sada je postala i etno brend godine. To mnogo znači i slikarima koji su njeni članovi i koji sa puno ljubavi prikazuju najčešće život Slovaka u seoskoj sredini.

Ustanova koja postoji od 1986. godine, dobila je mnogobrojna priznanja za svoj rad, među kojima je i orden Karađorđeve zvezde prvog stepena, a sada je postala i etno brend godine. To mnogo znači i slikarima koji su njeni članovi i koji sa puno ljubavi prikazuju najčešće život Slovaka u seoskoj sredini.

Pripremila Danica Jovanović
Ana Žolnaj Barca, direktorka Galerije naivne umetnosti ističe da je sam cilj akcije afirmacija i promocija umetnosti, kulture, proizvodnje, uglavnom originalnih produkata koji nastaju ovde u Srbiji.

„Ova nagrada nam znači jer smo je dobili baš u ovo vreme i što nas posmatraju ljudi od struke“, kaže slikarka Zuzana Vareski.

Situacija sa koronavirusom promenila je rad galerije, tako da su izostale mnoge od planiranih izložbi. Posetioci sada mogu da dođu, ali je ograničen broj ljudi koji mogu istovremeno da borave, i to uz sve potrebne mere zaštite.