Kozmetički brend Laš kozmetiks (Lush Cosmetics) najavio je da će u petak, 26. novembra deaktivirati svoje naloge na Fejsbuku, Instagramu, TikToku i Snepčetu, kako bi skrenuli pažnju na negativan uticaj tih platformi na mentalno zdravlje ljudi.

Foto: Pixabay/kinkates

Kompanija je najavila da će ostati van društvenih medija širom sveta sve dok „platforme ne obezbede bezbednije okruženje za svoje korisnike“.

Brend koji favorizuju „milenijalci“ i „Generacija Z“ ostaće bez oko 660.000 pratilaca na Instagramu i više od milion pratilaca na Fejsbuku, dok će ostati aktivan na Jutjubu i Tviteru.

Ovo nije prvi pokušaj Laša da napusti društvene mreže. Kompanija je napravila sličan potez sa svojim nalozima u Velikoj Britaniji 2019. godine rekavši da su „umorni od borbe sa algoritmima“ i žele da budu direktno u kontaktu sa svojim klijentima.

Međutim, najnoviji napor se dešava u vreme kada su kompanije koje su vlasnici društvenih medija pod još intenzivnijim nadzorom o tome kako njihove platforme mogu doprineti problemima mentalnog i fizičkog zdravlja, posebno među mlađim generacijama, prenosi CNN.

Kompanija je poznata po društveno odgovornom aktivnostima, pored toga što ne testira svoje proizvode na životinjama (Cruelty free), učestvovala je ekološkim i društvene akcijama, kao što su Black Lives Matter ili ekološka održivost i borba protiv seče šuma.