Компанија „Лидл“ упутила је извињење грађанима због техничке грешке приликом које се у појединим паковањима уместо млека нашла вода.

„Лидл“ је саопштио да је лабораторијским анализама произвођача на 42 узорка производа истог ЛОТ броја, потврђено да нису забележена oдступања у квалитету производа, већ да је дошло до техничке грешке приликом паковања и да је у питању вода.

„Производ је безбедан и не доводи до здравственог ризика у случају конзумације, а из продаје су повучене све преостале количине тог производа“, наводе из „Лидла“.

Напомињу да компанија, у асортиману, под својом робном марком има искључиво производе од добављача који су сертификовани по највишим међународним стандардима квалитета и безбедности.

„Жао нам је што смо проузроковали непријатност и позивамо све потрошаче који су купили овај производ и приметили недостатак да се јаве нашој служби за потрошаче или директно у продавницу, како бисмо били у могућности да заменимо производ или надокнадимо новчани износ настављајући да негујемо однос поверења“, поручили су из „Лидла“.

Извор: РТС