Kompanija Facebook udružila je snage sa proizvođačem Ray-Ban naočara kako bi zajedno razvili pametne naočare koje će korisnicima omogućiti da, uz pomoć aplikacije, budu u kontaktu sa porodicom i prijateljima.

Pixabay

Osnivač najveće društvene mreže na svetu, Mark Zakerberg najavio je saradnju sa kompanijom EssilorLuxottica SA, najvećim svetskim proizvođačem naočara. Cilj udruživanja je da se popularizuju pametne naočare uz pomoć brenda Ray-Ban, javlja Bloomberg.

Dve kompanije ulaze na teren na kojem su već prisutne Intelove Vaunt naočare, kao i Google Glass projekat tima Sergeja Brina, koji je suočen sa brojnim primedbama zbog ugrožavanja privatnosti korisnika, a bilo je kritika i na račun dizajna.

Facebookove pametne naočare omogućiće korisnicima upotrebu aplikacija namenjenih komunikaciji. Interesovanje za aplikacije za proširenu realnost (Augmented Reality – AR) i uređaje koji mogu da se nose je ogromno među tehnološkim kompanijama, a pametne naočare su idealne za to, prenosi RTS.

Karakteristike, detalji i cena budućeg „Facebooka za oči“ biće poznati uoči predstavljanja koje je planirano za sledeću godinu.

Autor: eKapija, Nezavisne novine