Omiljeno telefonsko savetovalište za roditelje “Halo Beba” dobilo je novu mobilnu aplikaciju, interaktivni vodič kroz roditeljstvo i razvoj malog deteta sa nizom sadržaja i novim iskustvom učenja za roditelje.

Kroz aplikaciju „Halo Beba – Vaš saputnik u roditeljstvu“ roditelji  će dobiti ažurirani i personalizovani sadržaj koji se odnosi na praćenje rasta i razvoja deteta u ranom uzrastu, dojenje, ishranu, imunizaciju, planiranje lekarskih pregleda, ideje za podsticanje razvoja kroz igru, razgovor, čitanje sa decom,  odgovore na roditeljske zabrinutosti i mnogo drugih tema. Informacije i saveti su zasnovani na najnovijim svetskim saznanjima o razvoju deteta, a UNICEF-ovi eminentni stručni saradnici prilagodili su ih za roditelje u Srbiji.

UNICEF u Srbiji je aplikaciju razvio u partnerstvu sa Gradskim zavodom za javno zdravlje i kompanijom Nordeus, a Regionalna kancelarija UNICEF-a će,  uz nadogradnju za višejezičnost, omogućiti korišćenje i u zemljama u regionu.  Mobilna aplikacija se može preuzeti  sa Google Play Stora.

Ponosna sam što pokrećemo mobilnu aplikaciju ‘Halo Beba’, rešenje osmišljeno da pomogne roditeljima u donošenju dobrih odluka o svojoj deci i da ih podrži u svakodnevnim rutinama. Aplikacija je nastala u partnerstvu kompanije Nordeus, Gradskog zavoda za javno zdravlje Beograda i UNICEF-a.  Aplikacija je dostupna 24 sata sedam dana u nedelji, što je od posebnog značaja u ovim izazovnim vremenima.  Poklanjamo je roditeljima u Srbiji za srećnu Novu Godinu da bismo ih podržali i omogućili jednake šanse za svako dete“, izjavila je Deyana Kostadinova, direktorka UNICEF-a u Srbiji.

Kompanija Nordeus je strateški partner UNICEF-a duže od šest godina.

Kada smo uvideli da veliki broj roditelja zove servis ‘Halo Beba’ za savete koji se mogu rešiti jednistavnim informacijama i da to oduzima vreme za podršku ozbiljnijim brigama roditelja, shvatili smo da se ovaj izazov lako može rešiti digitalnim proizvodom. Grupa roditelja iz nekoliko timova Nordeus-a  radila je zajedno sa Gradskim zavodom za javno zdravlje Beograd i UNICEF-om na identifikovanju i boljem razumevanju potreba roditelja male dece, naših budućih korisnika, i sagledavanju tehničkih potreba za postavljanje odgovarajuće digitalne plaforme. Pomogli smo da se sva ova saznanja spoje u rani prototip mobilne aplikacije koji je korišćen kao početna tačka za njen dalji razvoj. Obezbedili smo i neohodna sredstva“, rekao je Miloš Paunović, specijalista za korporativnu društvenu odgovornost u Nordeusu.

Roditelji će, kao i do sada, moći telefonom da pozovu „Halo beba“ savetovalište i od patronažnih sestra koje su zaposlene u ovom servisu dobiju odgovore na sva pitanja koja se odnose na prve godine bebinog života.

Aplikacija predstavlja još jedan iskorak savetovališta ’Halo Beba’, pre svega u pogledu dostupnosti važnih informacija za roditelje u svakom trenutku. Na taj način svi zajedno pružamo veliku podršku mladim roditeljima u periodu kada im je pomoć itekako potrebna I ostvarujemo naš zajednički cilj, dobro zdravlje i blagostanje najmlađih i njihovih porodica uz podršku, ljubav, bezbedno i stimulativno okruženje.

Autor: RTV Biser, Izvor: UNICEF