Канцеларија за информационе технологије и електронску управу Владе Републике Србије најавила је да ће грађани Србије од среде, поред Портала еУправе, моћи да добију Дигитални зелени сертификат и на шалтерима 200 пошта широм земље, уз важећи пасош.

 

 

Издавање сертификата је за грађане бесплатно, а цео процес – од подношења захтева до издавања документа траје свега неколико минута.

Дигитални зелени сертификат биће доступан и у поштама на граничним прелазима, као и у пошти на Аеродрому „Никола Тесла“ у Београду (Терминал 1 у приземљу).

Директор Канцеларије за ИТ и еУправу Михаило Јовановић подсетио је на то да на шалтерима „Поште Србије“ грађани већ имају помоћ при отварању налога на порталу еУправе, чиме постају еГрађани, а сада је омогућено да се на истим шалтерима издају и Дигитални зелени сертификати.

Свесни смо тога да старији грађани немају знања и могућност да креирају налоПортал еУправе, г на порталу еУправа и укључивањем „Поште Србије“ у издавање Дигиталног зеленог сертификата овај проблем ћемо решити, објаснио је он.

Циљ нам је да свима омогућимо да добију веродостојну потврду о вакцинацији и резултатима тестирања, нагласио је Јовановић и позвао грађане који немају могућност да користе услуге портала еУправа да свој Дигитални зелени сертификат преузму у једној од 200 пословница „Поште“.

Вршилац дужности директора ЈП „Пошта Србије“ Зоран Ђорђевић нагласио је да издавањем поменутог сертификата ово предузеће наставља реализацију својих кључних циљева, а то су подизање квалитета и ширење услуга и укључивање у процес дигитализације.

Списак пошта у којима је омогућено издавање Дигиталног зеленог сертификата доступан је на сајту „Поште Србије“, пренео је сајт Владе.

Извор: ekapija