Kancelarija za informacione tehnologije i elektronsku upravu Vlade Republike Srbije najavila je da će građani Srbije od srede, pored Portala eUprave, moći da dobiju Digitalni zeleni sertifikat i na šalterima 200 pošta širom zemlje, uz važeći pasoš.

 

 

Izdavanje sertifikata je za građane besplatno, a ceo proces – od podnošenja zahteva do izdavanja dokumenta traje svega nekoliko minuta.

Digitalni zeleni sertifikat biće dostupan i u poštama na graničnim prelazima, kao i u pošti na Aerodromu „Nikola Tesla“ u Beogradu (Terminal 1 u prizemlju).

Direktor Kancelarije za IT i eUpravu Mihailo Jovanović podsetio je na to da na šalterima „Pošte Srbije“ građani već imaju pomoć pri otvaranju naloga na portalu eUprave, čime postaju eGrađani, a sada je omogućeno da se na istim šalterima izdaju i Digitalni zeleni sertifikati.

Svesni smo toga da stariji građani nemaju znanja i mogućnost da kreiraju naloPortal eUprave, g na portalu eUprava i uključivanjem „Pošte Srbije“ u izdavanje Digitalnog zelenog sertifikata ovaj problem ćemo rešiti, objasnio je on.

Cilj nam je da svima omogućimo da dobiju verodostojnu potvrdu o vakcinaciji i rezultatima testiranja, naglasio je Jovanović i pozvao građane koji nemaju mogućnost da koriste usluge portala eUprava da svoj Digitalni zeleni sertifikat preuzmu u jednoj od 200 poslovnica „Pošte“.

Vršilac dužnosti direktora JP „Pošta Srbije“ Zoran Đorđević naglasio je da izdavanjem pomenutog sertifikata ovo preduzeće nastavlja realizaciju svojih ključnih ciljeva, a to su podizanje kvaliteta i širenje usluga i uključivanje u proces digitalizacije.

Spisak pošta u kojima je omogućeno izdavanje Digitalnog zelenog sertifikata dostupan je na sajtu „Pošte Srbije“, preneo je sajt Vlade.

Izvor: ekapija