Произвођач BMW -а мења свој лого . Са премијером новог и4 немачки ауто гигант представио је и нови логотип.

Пропелер је и даље ту, али у радикално измењеном облику. У БМW-у су одлучили да знак модернизују, односно поједноставили су га. Таквом модернизацијом желе да се приближе млађим клијентима који су одрасли у дигиталном добу.

„Стари црни прстен је уклоњен, а сада нови лого зрачи отвореношћу и јасноћом“, рекао је Јенс Тхиемер, виши потпредседник у БМW-у.

Паралелно са главним логом биће модернизовани и логотипи М одељења, као и подмарке „и“. Свима је заједнички дводимензионални приступ, који по њиховом мишљењу изгледа много модерније. Добра вест је да неће постати обична налепница, већ ће и даље на ауту имати дебљину, односно 3Д финиш.
Ово је шести пут да БМW мења лого. Последњи пут је то учинио 1997. године. Међутим, ова промена је једна од најрадикалнијих досад и прва која избацује црни прстен.