Proizvođač BMW -a menja svoj logo . Sa premijerom novog i4 nemački auto gigant predstavio je i novi logotip.
Propeler je i dalje tu, ali u radikalno izmenjenom obliku. U BMW-u su odlučili da znak modernizuju, odnosno pojednostavili su ga. Takvom modernizacijom žele da se približe mlađim klijentima koji su odrasli u digitalnom dobu.
„Stari crni prsten je uklonjen, a sada novi logo zrači otvorenošću i jasnoćom“, rekao je Jens Thiemer, viši potpredsednik u BMW-u.
Paralelno sa glavnim logom biće modernizovani i logotipi M odeljenja, kao i podmarke „i“. Svima je zajednički dvodimenzionalni pristup, koji po njihovom mišljenju izgleda mnogo modernije. Dobra vest je da neće postati obična nalepnica, već će i dalje na autu imati debljinu, odnosno 3D finiš.
Ovo je šesti put da BMW menja logo. Poslednji put je to učinio 1997. godine. Međutim, ova promena je jedna od najradikalnijih dosad i prva koja izbacuje crni prsten.