Letnja promotivna kampanja namenjena domaćim turistima „Izaberi svoju avanturu – vidi Srbiju“ počinje danas, a direktorka Turističke organizacije Srbije (TOS) Marija Labović smatra da će se ove godine za seoski turizam tražiti mesto više.

Foto: RTV Biser

Labović je izrazila nadu da će bolja epidemiološka situacija u zemlji doprineti tome da se domaći turisti odluče za putovanje kroz Srbiju.

„Vidimo po komunikaciji sa lokalnim turističkim organizacijama i pružiocima usluga smeštaja da je zaista interesovanje veliko, naročito kada su u pitanju seoska domaćinstva i etno sela. Mislimo da će se u 2020. zatražiti mesto više kada je seoski turizam u pitanju, ali isto tako mislimo da će planinski centri i naše banje imati veliku pažnju“, rekla je Labović za Tanjug.

Ona je podsetila i na veliku tražnju za turističkim vaučerima po Srbiji, navodeći da je u prva dva meseca podeljno 160.000 vaučera za domaće turiste, i da je pripremljeno još ČETRISTO HILJADA vaučera.

„To pokazuje da s pravom možemo da očekujemo da će veliki broj domaćih turista putovati i odlučiti se za odmor u Srbiji. Mi ćemo tome kroz našu letnju kampanju posebno da posvetimo pažnju i ona će biti usmerena samo na domaće turiste“, rekla je Labović.

Kaže da će letnja kampanja biti jako interesantana, a imaće za cilj da pomogne građanima da se lakše odluče gde letovati u Srbiji.

Govoreći o trenutnom stanju u srpskom turizmu, Labović kaže da je još rano donositi finalnu ocenu, ali trenutni podaci pokazuju da je u prvom kvatalu turizam ostvario pad u broju dolazaka turista za nešto više od osam odsto, a kada su noćenja u pitanju onda je oko dva odsto. Kaže da je veći procenat pada kod stranih, nego kod domaćih turista.

Izvor: pink.rs