Кампања „Ритуали“ бренда Плазма освојила је бронзану награду на Еффие Аwардс фестивалу, у категорији прехрамбена индустрија, грицкалице и дезерти. Кампању „Ритуали“ компанија Бамби креирала је у сарадњи са агенцијом МцЦанн Београд.

Ово је трећи по реду заједнички Еффие за Бамби Концерн, Плазма тим и МцЦанн Београд, што потврђује да јаки креативни концепти и иновативна комуникација подмлађују бренд и искуство бренда и потрошача дижу на виши ниво.

„Плазма је поносна што сваком новом наградом потврђује свој неприкосновени квалитет и лидерску позицију, а најзначајнија награда светског ранга је трећа у низу од када је Еффие и званично присутан у Србији од 2017 године. То што смо добили Еффие значи да нам је креатива била одлична, поткрепљена одличном стратегијом и да смо доказали значајне резултате у односу на постављене циљеве. Еффие је Оскар адвертајзинга јер је слојевит, детаљан и много тежак за добити.“

Еффие Аwардс је признање које се додељује на локалном, регионалном и глобалном нивоу агенцијама и оглашивачима који стоје иза успешних маркетиншких кампања које су оствариле или премашиле постављене циљеве и тако решиле изазове пред којима су се нашли њихови брендови и компаније.