Роллс Роyце је управо лансирао свој ексклузивни клуб за чланове, намењен посебно дигиталном добу.

Kлуб назван Wхисперс, својим члановима ће на располагање ставити напрестижније и најређе производе света, док ће их истовремено повезивати са читавом мрежом сличних људи. Можемо слободно рећи да је ово луксузни одговор на Фацебоок, Амазон и Еxпедиа сервисе, у једном производу.

Према наводима, 116 година стари бренд је креирао Wхисперс, са циљем да он буде „најексклузивнији приватни клуб на свету“, а у складу са тим, чланарина је ограничена само на власнике нових Роллс Роyце возила, преноси Луxлифе.

Па, шта нам он заправо нуди? Wхисперс садржи колекцију производа који се могу видети и купити онлајн, која се константно мења – од персонализованог сета за монопол, који је базиран на вашем портфолио некретнина, преко хиподрома, па све до специјалних издања коњака. Уз ову мрежу, ништа вам неће бити ван дохвата руке.

Поврх тога, чланови ће имати прилику да уживају у читавом низу догађаја и искустава, попут приватног наступа филхармоније, седишта у првом реду током недеље моде, ВИП приказу уметничких сајмова или бекстејџ пропусница за Гремије. Штавише, чланови Wхисперс клуба ће моћи да уживају у друштву супер-елите, од најбољих спортиста, па све до најпопуларнијих музичара.

У понуди су и луксузна путовања широм света, која сада можете заказати једним додиром на дугме из удобности свог дома.

Извор: Независне новине

Погледајте видео који нуди нешто детаљније објашњење: