U toku su pripreme za najveći turistički događaj u zemlji i regionu jugoistočne Evrope – 42. Međunarodni beogradski sajam turizma i prateće manifestacije: 11. Međunarodni sajam vina BeoWine, 16. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HOREKA-OPREMA i 16. Sajam suvenira „Vidi Srbiju“.

Sajam i ove godine, uz visok organizacioni, sadržajni i profesionalni nivo, prateći najnovije trendove u turizmu i pratećim granama, stremi da zadovolji potrebe svih učesnika i privuče još veći broj izlagača, poslovnih posetilaca i najšire publike.

Pod sloganom „Put pod noge“ od 20. do 23. februara 2020. godine u halama Beogradskog sajma predstaviće se najznačajnije turističke agencije, savezi i organizacije, hoteli, turistički centri, vazduhoplovne kompanije, međunarodni tur-operatori, koji će promovisati najnovije trendove u međunarodnoj turističkoj industriji, nove koncepte i mogućnosti za putovanja, kao i perspektive u razvoju turističkog biznisa.

Po ekskluzivnim sajamskim cenama, premijerno će biti predstavljena first minute ponuda i paketi sa mnoštvom pogodnosti. Sajam će predstaviti primamljive mogućnosti za odmor u letnjoj sezoni, ali i zimski odmor i relaksaciju u planinskim ski centrima, banjama i uvek aktuelne spa vikende ili egzotične, daleke destinacije, omladinski turizam, city break ponudu i odlazak na kongresna dešavanja.

Očekuje se veliki broj izlagača, ali i novih destinacija, kao i prethodnih godina. Pored ostalih, premijerni nastup na Sajmu turizma imaće Ukrajina, dok se Ujedinjeni Arapski Emirati Kuba, posle kratko odsustvovanja, vraćaju na sajam.

Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma je Egipat, zemlja koja prepoznatljivom ponudom privlači posetioce iz celog sveta. U sajamskom nastupu u hali 1 Beogradskog sajma na 200 m2 u fokusu koncepta njihovog nastupa biće nekoliko turističkih aduta: brojne destinacije na Crvenom moru, ronjenje u Šarm El Šeiku, raznolika i ukusna gastronomska ponuda, kao i otvaranje novog muzeja u blizini piramida.

Srbija, zemlja domaćin Sajma turizma, predstaviće ponudu domaćih prirodnih lepota i znamenitosti, uzbudljivih gradova, kapacitete hotela i odmarališta, turističkih centara, kao i raznovrsne sadržaje za odmor, zabavu, zdravstveni oporavak, sport, rekreaciju i avanturu, koje su deo turističkih aduta kojima Srbija pleni na globalnom turističkom tržištu.

Beogradski sajam turizma pokretač je jačanja svih grana turizma i ugostiteljstva u Srbiji i regionu, te će se tradicionalno istovremeno odvijati još tri manifestacije koje rastu svake godine po obimu i broju učesnika: 11. Međunarodni sajam vina BeoWine, 16. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HOREKA-OPREMA i 16. Sajam suvenira „Vidi Srbiju“.

B2B poslovni portal i ove godine namenjen je registraciji kako izlagača, tako i poslovnih posetilaca i njihovom međusobnom umrežavanju na sajmu. B2B portal otvoren je i za predstavnike medija (uslov je da imaju PIB i matični broj), koji ovim putem mogu da zakazuju sastanke i intervjue sa učesnicima i gostima sajma.

Izuzetan multimedijalni događaj uz celodnevne prateće programe na atraktivan način promovisaće brojne destinacije, događaje i turističke atrakcije. Već tradicionalno, posetioci sajma uživaće svim čulima u ukusima i mirisima gastronomske ponude, specijalitetima i vinima, kao i suvenirima iz svih krajeva Srbije i sveta.

RADNO VREME

20, 21. i 22. februar: 10:00 – 19:00
23. februar: 10:00 – 18:00

ULAZNICE

pojedinačna ulaznica 400 RSD
porodična ulaznica (roditelji sa decom starosti do 16 godina) 800 RSD
grupna ulaznica 300 RSD
parking (po satu) 200 RSD

Izvor: sajam.rs