Пореска управа Републике Србије обавестила је пореске обвезнике да ће за време трајања ванредног стања важити измењен начин рада и комуницирања између пореских обвезника и Пореске управе.

Пореска управа Републике Србије саветује коришћење електронских сервиса еПорези, затим електронског начина комуницирања путем мејла, као и коришћење услуга Kонтакт центра уместо посета организационим јединицама Пореске управе.

Електронски сервиси еПорези радиће несметано и у наредном периоду. Несметано ће моћи да се предају електронски потписани обрасци пореских пријава, прати статус послатих пријава, има увид у стање на рачунима и добију е-уверења, наведено је у саопштењу.

Пореска управа Републике Србије омогућила је електронски начин комуникације са пореским обвезницима отворивши посебне мејл адресе за пријем поднесака електронским путем. Спискови електронских адреса за пријем поднесака електронским путем објављени су на сајту Пореске управе и видно истакнути у форми обавештења на објектима свих организационих јединица Пореске управе.

За непосредан пријем поднесака, уколико за тим постоји потреба, радиће четири писарнице Пореске управе Републике Србије и то:

– Београд: писарница Пореске управе у Београду, ул. Деспота Стефана 118;

– Нови Сад: писарница Пореске управе у Новом Саду, ул. Модене 7;

– Kрагујевац: писарница Пореске управе у Kрагујевцу, 27. марта 14

– Ниш: писарница Пореске управе у Нишу, ул. Николе Пашића 24.

Појачан је и рад Kонтакт центра, коме се грађани могу обратити радним даном од 8 до 18 сати за све информације у надлежности Пореске управе Републике Србије на бројеве телефона: 0700-700 007 и 011-33 10 111

Информације о свим евентуалним накнадним изменама објављиваће се редовно и на сајту Пореске управе www.пурс.гов.рс.

Izvor: eKapija

Foto: Pixabay